دوستت دارم

ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

كد هاي زيبا سازي

height: 100%; }

 

فقط بخاطر تو كه دوستت دارم هر روز صبح از خواب

پا مي شم 

 

با اينكه موهام رو نمي بيني شونشون مي كنم

 

با اينكه به ديدنم نمياي منتظرت مي مونم

 

به خاطرت وبم رو آپديت مي كنم

 

مي دوني كه اگه نباشي ... حتي فكرشم سخته 

 

من نمي تونم دوري تورو تحمل كنم

 

اگه يه روز نتونستم به خاطر تو از خواب بيدار بشم 

 

اگه نتونستم وبم رو به خاطرت پُر از نوشته هاي

دلتنگيم كنم

 

بدون ديگه زنده نيستم بدون رفتم پيش خدا

 

يه موقع دلواپسم نشي چون جاي من پيش خدا راحته 

 

همه مي گن خدا عاشق ها رو دوست داره

 

يه وقت به من نگي بي وفا نگي مي تونستم بمونم

و نموندم

 

دست خودم نيست بايد برم همين روزا

 

شايد فردا صبح شايد هم فردا شب

 

همون شبي كه جاي اولين بوسه ي من روي لبت موند

 

يا همون صبحي

 

كه براي اولين بار دستم رو توي موهاي خوشگلت كردم 

 

بدون من با عشق تو رفتم پيش خدا

 

دوستت دارم عزيزم اندازه ي همه ي زندگي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, |